Over Sven’s Workout

Sven’s Workout is opgericht op 15-05-2019 als Personal Coach buiten in een park of aan bij jouw aan huis (kinderen aanwezig, geen probleem). Dit ontstond doordat de vorige werkgever van Sven failliet ging met een tweede locatie. De leden van de eerste locatie vroegen of Sven voor zichzelf wilde beginnen zodat zij de workouts van Sven konden blijven volgen. Sven’s Workout was hierbij ontstaan en bestond uit trainingen buiten in een park of thuis waarbij er ook op de kinderen gelet wordt tijdens het sporten. Na zes maanden kwam er een bestelauto bij met gewichten om zich van training naar training te verplaatsen.

In 2020 werd Virtuagym toegevoegd als digitale app voor Sven’s Workout. In de app kunnen registraties van de bootcamps bijgehouden worden, voedings- en trainingsschema’s op maat gemaakt worden voor de leden in de omgeving en op afstand. Door de uitbreiding ontstond de mogelijkheid om mijn passie en intresses meer over te brengen dan voorheen.

In 2023 ontstond er de mogelijkheid een binnen ruimte te huren op Harga Sportpark Schiedam -Trimpad 12, 3118 JJ Schiedam in het gebouw van Hermes DVS.  De Bootcamps verplaatsten van drie locaties naar een vaste locatie waarbij de optie is om binnen te trainen bij slecht weer. Voor de Personal Training een extra locatie waar buiten als binnen getraind kan worden. Nieuw materiaal van Kingsbox om leden van betere trainingen te voorzien en een samenwerking  in dezelfde ruimte met fysiotherapie Ron Fernhout (Beweeg & Gezondheidscentrum).

Ontwikkelingen voor een functionele sportschool op Harga Sportpark zijn begonnen vanaf 01-07-2024. Het concept is neergezet vanuit Sven zijn visie om zoveel mogelijk mensen te helpen en een training zo functioneel mogelijk te laten maken. Reserveer voor een eigen functioneel rek van 30 tot 90 minuten. Een rek waar de attributen (zoals een stoel, plyo, dip-bar, etc) op aangesloten kunnen worden als deze nodig zijn. Losse materialen met uitbreidingen om de training compleet te maken. Daarnaast een samenwerkingen met diverse sporten en sporters om samen naar een hoger niveau te ontwikkelen.

Wil jij een nieuwe start, uitdaging of loop je vast en kun jij wat hulp gebruiken? Sven’s Workout bied diverse mogelijkheden. Van Fitness, Groepslessen, Personal Training tot jouw online schema’s op jouw mobiel. Ontvang je graag meer informatie of wil je een afspraak maken? Neem dan met mij contact op via de mail, de telefoon of het contactformulier. Ik ben er voor jou en ik help jou om jouw doel(en) te behalen.

Voor mensen die niet houden van een sportschool maar toch graag willen bewegen, of thuis zitten met jonge kinderen, dan komt Sven bij jouw aan huis. Zijn er thuis kinderen of dieren aanwezig, dan is dat geen enkel probleem. Het is ook geen probleem wanneer de kinderen mee willen doen, in dezelfde ruimte aan het spelen zijn of jouw willen aanmoedigen. De training gaat gewoon door.

Voor mensen die houden van een sportschool maar niet van de drukte, het wachten op apparatuur of lopen van en naar apparaten. Is er gezocht naar een oplossing om jouw training optimaal mogelijk te maken vanuit de visie van Sven. Reserveer een functioneel rek waarin je kan bankdrukken, squaten, deadliften, etc of met een van de vier uitgebreidere versies waar dubbele verstelbare kabelstations zitten. Bevestig de attributen die nodig zijn voor jouw training aan het rek en voeg de losse gewichten toe om jouw training compleet te maken. Alleen losse gewichten gebruiken of met jouw eigen lichaamsgewicht trainen kan uiteraard ook.

Voor mensen die houden van buiten trainen (op uitzondering na met slecht weer) in groepsverband. Gaat de training altijd door, ook bij een deelnemer omdat wij weten wat sporten voor iemand kan betekenen en hoe heerlijk het is. Iedereen kan aansluiten door de diversiteit in oefeningen, gewichten en materialen. Bij blessures passen wij de oefeningen aan zodat jij door kan gaan. Door de afwisselende trainingen, gezelligheid en muziek op de achtergrond gaan lessen niet gaan vervelen.

Wie is Sven’s Workout
Sven Lispet
30-03-1994
Vlaardingen